Clash of Clans Hungarian Wiki
Advertisement
Mega Tesla9

"Mi történik akkor, ha egy tesla átmegy megába? Az erőteljes áramütései még a legszívósabb egységeknek is súlyos sebzést okoznak!"

Mega Tesla1 Mega Tesla2 Mega Tesla3 Mega Tesla4
1-es szint 2-es szint 3-as szint 4-es szint
Mega Tesla5 Mega Tesla6 Mega Tesla7 Mega Tesla8 Mega Tesla9
5-ös szint 6-os szint 7-es szint 8-as szint 9-es szint

  • Összegzés
    • A mega-tesla egy védelmi épület az építői bázison, amit a 8-as szintű építői kúria elérésével lehet feloldani.
    • A mega-tesla egy olyan védelem, amely légi- és szárazföldi egységeket egyaránt képes célba venni.
    • A mega-tesla láncvillámmal támad; az elektromosság a tesla hatókörén belüli legközelebbi célpontot sebzi meg először, majd (ha lehetséges) az áramütés átível onnan egy második, 3 cellányi távolságon belüli célpontra és azt is megsebzi.

  • Védelmi stratégia
    • A mega-tesla nagy sebzést okoz ugyan, azonban lassú tüzelési sebességgel rendelkezik. Érdemes szórt sebzést okozó védelmek és csapdák (pörkölő, zúzó, vagy mega-akna) fedezékében elhelyezni, hogy távol tartsák az ellenséges, alacsonyabb életpontú egységeket.
    • A mega-tesla láncvilláma átívelhet a köpenye által láthatatlan lopakodó íjászra is, és el is pusztíthatja azt, de csak abban az esetben, ha a tesla először célba tud venni egy másik közeli ellenséget.
    • A mega-tesla (a magas sebzésének köszönhetően) halálos csapást mérhet az alacsonyabb szintű egységekre.
  • Támadó stratégia
    • Érdemes őrjöngő barbárokkal lerohanni az ellenfeled bázisát, miután sikerült betörnöd, így a többi egységed (például a Harci Gépezet biztonságban lehet a mega-teslától.
    • Az ejtőhajó túlélheti a mega-tesla néhány csapását, így lehetősége van csontvázak bedobására, amik elterelhetik a tesla figyelmét.

  • Fejlesztési különbségek
    • A mega-tesla 6-os, 7-es és 8-as szinten megy át jelentős megjelenési változáson.
    • Az első megépítést követően a mega-tesla egy piramis formájú épületként jelenik meg, amelynek egy aranyozott csúcsa és fából készült alátámasztása van.
    • 2-es szinten a mega-tesla egy kő emelvényre kerül, az alátámasztások között pedig további gerendák jelennek meg.
    • 3-as szinten az alátámasztást megerősítő kötelek eltűnnek és azok helyét is további gerendák veszik át.
    • 4-es szinten az áramellátást biztosító tárolók kék színűvé válnak, a jobb oldali gerenda átlósan helyezkedik el, maga az épület pedig egy kő alapzatra kerülű.
    • 5-ös szinten egy második réteg kerül a kőemelvényre, amely fölött pedig egy szegecses fémpánt helyezkedik el, amely körülöleli a mega-teslát.
    • 6-os szinten a fából készült gerendák helyét keresztirányú fémgerendák veszik át.
    • 7-es szinten a mega-tesla tetején lévő aranyozott csúcs kék alátámasztást kap.
    • 8-as szinten a kék alátámasztások arany bevonatot kapnak, a csúcs köré pedig egy tesla-tekercs kerül.
    • 9-es szinten az alsó fémpánt is aranybevonatot kap, a keresztgerendák találkozásánál pedig egy-egy arany fedlap jelenik meg.

  • Ikon leírások
Icon Info Erre az ikonra koppintva láthatóvá válik a mega-tesla információs ablakja, amely tartalmazza például annak szintjét, sebzési típusát, célpontjait, stb.
Icon Upgrade Erre az ikonra koppintva kezdődik meg a mega-tesla fejlesztése a következő szintre, ha elegendő nyersanyaggal rendelkezel hozzá, illetve az építőmester, vagy O.T.T.O nem elfoglalt. Ha a mega-tesla már elérte a maximális szintet, ez az ikon nem jelenik meg.
Icon HoB Erre az ikonra koppintva a mega-tesla azonnal felfejlődik a következő szintre, cserébe egy épületek kalapácsáért (ha rendelkezel ilyen varázstárggyal). Ha a mega-tesla már elérte a maximális szintet, ez az ikon nem jelenik meg.
Icon FinishNow Erre az ikonra koppintva (ami csak akkor jelenik meg, ha egy fejlesztés éppen folyamatban van) azonnal befejeződik a szóban forgó fejlesztés, cserébe a megjelenített számú gyémántért.
Icon FinishNowBoB Erre az ikonra koppintva (ami csak akkor jelenik meg, ha egy fejlesztés éppen folyamatban van) azonnal befejeződik a szóban forgó fejlesztés, cserébe egy épületek könyvéért. Ez az ikon csak akkor jelenik meg, ha rendelkezel legalább egy épületek könyvével.
Icon FinishNowBoE Erre az ikonra koppintva (ami csak akkor jelenik meg, ha egy fejlesztés éppen folyamatban van) azonnal befejeződik a szóban forgó fejlesztés, cserébe egy mindenségek könyvéért. Ez az ikon csak akkor jelenik meg, ha rendelkezel legalább egy mindenségek könyvével, épületek könyvével azonban nem.
Icon Cancel Erre az ikonra koppintva (ami csak akkor jelenik meg, ha egy fejlesztés éppen folyamatban van) a szóban forgó fejlesztés visszavonásra kerül, viszont ebben az esetben csak a fejlesztés árának felét kapod vissza.
Építői kúria szintje 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Elérhető (Darab) 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Méret Size
3x3
Szint Level Másodpercenkénti sebzés Damage Lövésenkénti sebzés Damage Életpont Hitpoint Építési költség GoldB Építési idő Stopwatch Szerzett tapasztalat XP Szükséges építői kúria szint Builder Hall9
1 110 440 700 3,000,000 1n 293 8
2 121 484 805 3,100,000 1n 293 8
3 133 532 926 3,200,000 2n 415 8
4 146 586 1,065 3,300,000 2n 415 8
5 161 644 1,225 3,400,000 3n 509 8
6 177 709 1,409 3,600,000 3n 509 8
7 194 779 1,620 3,800,000 4n 587 8
8 214 857 1,863 4,000,000 5n 657 8
9 235 943 1,956 4,800,000 5n 657 9
Az Arany Biléta hatásai 10% kedvezmény elérése esetén
Szint Level Építési költség GoldB Építési idő Stopwatch Szerzett tapasztalat XP
1 2,700,000 21ó 30p 278
2 2,790,000 21ó 30p 278
3 2,880,000 1n 19ó 393
4 2,970,000 1n 19ó 393
5 3,060,000 2n 16ó 480
6 3,240,000 2n 16ó 480
7 3,420,000 3n 14ó 556
8 3,600,000 4n 12ó 623
9 4,320,000 4n 12ó 623
Az Arany Biléta hatásai 15% kedvezmény elérése esetén
Szint Level Építési költség GoldB Építési idő Stopwatch Szerzett tapasztalat XP
1 2,550,000 20ó 20p 270
2 2,635,000 20ó 20p 270
3 2,720,000 1n 16ó 379
4 2,805,000 1n 16ó 379
5 2,890,000 2n 13ó 468
6 3,060,000 2n 13ó 468
7 3,230,000 3n 9ó 540
8 3,400,000 4n 6ó 605
9 4,080,000 4n 6ó 605
Az Arany Biléta hatásai 20% kedvezmény elérése esetén
Szint Level Építési költség GoldB Építési idő Stopwatch Szerzett tapasztalat XP
1 2,400,000 19ó 10p 262
2 2,480,000 19ó 10p 262
3 2,560,000 1n 14ó 369
4 2,640,000 1n 14ó 369
5 2,720,000 2n 9ó 452
6 2,880,000 2n 9ó 452
7 3,040,000 3n 4ó 523
8 3,200,000 4n 587
9 3,840,000 4n 587
Hatótáv Range Támadási sebesség Attackspeed Sebzés típusa Damagetype Célba vett egység típusa Target
7 cella 4mp Láncvillám Szárazföldi és légi
Építői bázis épületek
Védelmi épületek ÁgyúDupla ágyúÍjásztoronyRejtett teslaTűzijátékZúzóŐrállásLevegőbombaMulti-mozsárPörkölőÓriáságyúMega-teslaLávavetőFalak
Csapdák: HajítócsapdaRugóscsapdaAknaMega-akna
Nyersanyag épületek Építői kúria (Varázstárgyak) • AranybányaElixírgyűjtőAranytárolóElixírtárolóGyémántbányaO.T.T.O kunyhója
Katonai épületek Építői laktanyaKatonai táborCsillagvizsgálóHarci Gépezet oltára
Egyéb épületek HajóDekorációkTerepakadályokÓratorony