FANDOM

Védelmi épületek - Nyersanyag épületek - Katonai épületek - Egyéb épületek

Colos NyersanyagokEB

Builder Hall9 Gold Mine9 Elixir Collector9B
Építői kúria Aranybánya Elixírgyűjtő
Gold Storage9B Elixir Storage9B Gem Mine9 O3OnGKK
Aranytároló Elixírtároló Gyémántbánya O.T.T.O kunyhója

A nyersanyagok a tulajdonaid megvásárlására és fejlesztésére használatos valuták. A játékban hat különféle nyersanyagot különböztetünk meg: az aranyat, az elixírt, a sötét elixírt, a gyémántot, az építők aranyát és az építők elixírét. Mindegyik nyersanyagnak külön épületei vannak, amelyek tárolják, illetve előállítják azokat (eltekintve a gyémánttól, aminek nincs külön tárolóépülete).

Építői arany

Építők aranyaSzerkesztés

Az építők aranya egy olyan nyersanyag, amit az építői bázisod aranybányái hoznak a felszínre. A begyűjtés után az aranytárolóidba kerül. A felhasználási módja a szimpla aranyéhoz hasonló, annyi különbséggel, hogy az Elsődleges falu helyett kizárólag az építői bázis területén belül használható fel.

Építői Elixír

Építők elixíreSzerkesztés

Az építők elixíre egy olyan nyersanyag, amit az építői bázisod elixírgyűjtői halmoznak fel. A begyűjtés után az elixírtárolóidba kerül. A felhasználási módja a szimpla elixíréhoz hasonló, annyi különbséggel, hogy az Elsődleges falu helyett kizárólag az építői bázis területén belül használható fel.

Gyémánt

GyémántSzerkesztés

A gyémánt egy olyan nyersanyag, amit a gyémántbánya hoz a felszínre. A gyémántok elsősorban az alkalmazáson belüli vásárlásokon (ABV) keresztül szerezhetünk be. Számos módon juthatunk hozzá gyémántokhoz, habár ezek a folyamatok sokkalta lassabbak, mint az áruházban történő vásárlás. A területeden lévő sziklák és fák kiirtásával is hozzájuthatsz kisebb mennyiségű gyémánthoz, azonban a fák ujbóli felbukkanása igencsak lassú és véletlenszerű folyamat. A játékon belüli jutalmak feloldása újabb gyémánt-nyereményeket vonnak maguk után. Ezeken felül a játék három legjobb klánjának legjobb felhasználói további gyémántokat szerezhetnek a heti versenysorozatok alkalmával. Végezetül, a Supercell is tart alkalmanként vetélkedőket a hivatalos Facebook oldalukon, ahol a nyerteseket is gyémántokkal jutalmazzák.

A gyémántokat felhasználhatjuk bármelyik más nyersanyag és az építőkunyhók megvásárlására is. A fejlesztések, illetve az arany- és elixírgyűjtés felgyorsítására, valamint az egységek kiképzésének azonnali befejezésére is használhatóak.

Érdemes félretenni a gyémántokat építőkunyhók megvásárlására, mivel több építővel drasztikusan felgyorsulhat a bázisod fejlődése is.

További információkért keresd fel a Gyémántok szócikket.

Építői bázis épületek
Védelmi épületek ÁgyúDupla ágyúÍjásztoronyRejtett teslaTűzijátékZúzóŐrállásLevegőbombaMulti-mozsárPörkölőÓriáságyúMega-teslaLávavetőFalak
Csapdák: HajítócsapdaRugóscsapdaAknaMega-akna
Nyersanyag épületek Építői kúria (Varázstárgyak) • AranybányaElixírgyűjtőAranytárolóElixírtárolóGyémántbányaO.T.T.O kunyhója
Katonai épületek Építői laktanyaKatonai táborCsillagvizsgálóHarci Gépezet oltára
Egyéb épületek HajóDekorációkTerepakadályokÓratorony