FANDOM

Védelmi épületek - Nyersanyag épületek - Katonai épületek - Egyéb épületek

Colos NyersanyagokEF

Town Hall13-5 Gold Mine14 Gold Storage14 Elixir Collector14
Városháza Aranybánya Aranytároló Elixírgyűjtő
Elixir Storage14 Dark Elixir Drill8 Dark Elixir Storage8 Clan Castle9
Elixírtároló Sötét elixír fúró Sötét elixír tároló Klánkastély

(Kincstár)

A nyersanyagok a tulajdonaid megvásárlására és fejlesztésére használatos valuták. A játékban hat különféle nyersanyagot különböztetünk meg: az aranyat, az elixírt, a sötét elixírt, a gyémántot, az építők aranyát és az építők elixírét. Mindegyik nyersanyagnak külön épületei vannak, amelyek tárolják, illetve előállítják azokat (eltekintve a gyémánttól, aminek nincs külön tárolóépülete).

Arany

Arany

Az arany egy olyan nyersanyag, amit az aranybányák hoznak a felszínre. A begyűjtés után az aranytárolóidba kerül. A rendelkezésedre álló arany mennyisége a képernyő jobb felső sarkában jelenik meg. Az aranyat a védelmi épületek, a csapdák, az elixírgyűjtők, az elixírtárolók és a falak megépítésére és fejlesztésére használhatod. A nemzeti zászló dekorációk szintén aranyba kerülnek.

Elixír

Elixír

Az elixír egy olyan nyersanyag, amit az elixírgyűjtők halmoznak fel. A begyűjtés után az elixírtárolóidba kerül. A rendelkezésedre álló elixír mennyisége a képernyő jobb felső sarkában jelenik meg, közvetlenül az arany mennyisége alatt. Az elixírt az egységek, a katonai épületek, a sötét elixír tároló, a sötét elixír fúrók, az aranybányák és az aranytárolók megvásárlására és fejlesztésére használhatod. Számos dekoráció szintén elixírbe kerül.

Sötét Elixír

Sötét elixír

A sötét elixír egy olyan nyersanyag, amit a sötét elixír fúrók halmoznak fel. A begyűjtés után a sötét elixír tárolóba kerül. A rendelkezésedre álló sötét elixír mennyisége a képernyő jobb felső sarkában jelenik meg, közvetlenül az elixír mennyisége alatt. A sötét elixírt a hősök megvásárlására és fejlesztésére, illetve a sötét elixír egységek kiképzésére és fejlesztésére használhatod.

Gyémánt

Gyémánt

A gyémánt egy olyan nyersanyag, amit a gyémántbánya hoz a felszínre. A gyémántok elsősorban az alkalmazáson belüli vásárlásokon (ABV) keresztül szerezhetünk be. Számos módon juthatunk hozzá gyémántokhoz, habár ezek a folyamatok sokkalta lassabbak, mint az áruházban történő vásárlás. A területeden lévő sziklák és fák kiirtásával is hozzájuthatsz kisebb mennyiségű gyémánthoz, azonban a fák ujbóli felbukkanása igencsak lassú és véletlenszerű folyamat. A játékon belüli jutalmak feloldása újabb gyémánt-nyereményeket vonnak maguk után. Ezeken felül a játék három legjobb klánjának legjobb felhasználói további gyémántokat szerezhetnek a heti versenysorozatok alkalmával. Végezetül, a Supercell is tart alkalmanként vetélkedőket a hivatalos Facebook oldalukon, ahol a nyerteseket is gyémántokkal jutalmazzák.

A gyémántokat felhasználhatjuk bármelyik más nyersanyag és az építőkunyhók megvásárlására is. A fejlesztések, illetve az arany- és elixírgyűjtés felgyorsítására, valamint az egységek kiképzésének azonnali befejezésére is használhatóak.

Érdemes félretenni a gyémántokat építőkunyhók megvásárlására, mivel több építővel drasztikusan felgyorsulhat a bázisod fejlődése is.

További információkért keresd fel a Gyémántok szócikket.

Elsődleges falu épületek
Védelmi épületek ÁgyúÍjásztoronyMozsárágyúLégvédelemVarázslótoronyLégseprőRejtett teslaBombatoronySzámszeríjInfernótoronyTüzérségi sasGiga-teslaGiga-infernóSörétkatapultFalak

Csapdák: BombaRugóscsapdaLégbombaÓriásbombaNyomkövető légiaknaCsontvázcsapdaTornádócsapda

Nyersanyag épületek Városháza (Varázstárgyak) • AranybányaElixírgyűjtőSötét elixír fúróAranytárolóElixírtárolóSötét elixír tárolóÉpítőkunyhóÉpítőmester kunyhójaKlánkastély (Kincstár)
Katonai épületek Katonai táborLaktanyaSötét laktanyaLaboratóriumVarázsüzemSötét varázsüzemMűhelyBarbár Király oltáraÍjász Királynő oltáraNagy Oltalmazó oltáraFejedelmi Bajnok oltára
Egyéb épületek HajóDekorációkTerepakadályokZsákmányos kordéErőművész karavánjaSzuper egység hordó