FANDOM

  GermanFlag  French-flag  Mexspain
Lava Hound info

More Info Button
"Te ogniste bestie nie mogą się oprzeć pogoni za obroną przeciwlotniczą (Air Defense), zapewniając doskonałą ochronę innym jednostkom. Po zniszczeniu, wybuchają i rozpadają się na wiele mniejszych, słabszych zagrożeń."

Lava Hound 1 120px
Poziom 1 i 2 Poziom 3

  • Streszczenie
    • Lava Hound jest jak latający ognisty Golem, z wyjątkiem tego, że jego ulubionym celem jest w szczególności obrona przeciwlotnicza (Air Defense).
    • Lava Hound jest jak wybuchowy (wulkaniczny) stwór ze skrzydłami, podobny do psa.
    • Podobnie jak Golem, Lava Hound czyni dodatkowe zniszczenia, w momencie gdy ginie, rozpada się na mniejsze Lava Pups.
    • Kiedy Lava Hound atakuje budowle, to odbija się lekko w dół i w górę, wystrzeliwując małe ogniste kule, podobnie jak Minion.
    • Lava Hound jako pierwsze atakuje budowle przeciwlotnicze (Air Defense), następnie pozostałe budowle obronne, jeśli będą zniszczone wszystkie, atakuje najbliższą budowlę, niezależnie od typu.

  • Strategia ataku
    • Lava Hound ma bardzo dużą wartość wytrzymałości (Hitpoints). Podobnie jak Golem, który wykorzystywany jest jako czołg podczas ataku, ale w przypadku do ataku jednostek powietrznych. Chronią one smoki (Dragons), sługusy (Minions), uzdrowicielki (Healers) i balony (Balloons), podobnie jak Golem chroni grupę czarowników (Wizards) lub czarownic (Witches).
    • Mogą odwrócić uwagę obrony powietrznej (Air Defens), co zapobiega zniszczeniu grupy smoków (Dragons), balonów (Balloons) lub sługusów (Minions).
    • Pamiętaj aby trzymać je z dala od wieży (Inferno Tower), która może zniszczyć je z łatwością.
    • Dobrym pomysłem jest wysyłanie parami Lava Hound, wówczas można rozkoszować się podwójną ilością zadawanych przez nie uszkodzeń i na dłużej odwrócić uwagę obrony powietrznej od innych jednostek powietrznych. Jednocześnie, nie należy używać ich zbyt wiele, są to słabe jednostki ofensywne i zostaną zniszczone zanim zrobią większe szkody wrogowi, nawet biorąc pod uwagę ich niezwykle dużą wytrzymałość.
    • Lava Hound z powodzeniem można używać w strategii "Giganty wysokiego poziomy (Giants) - uzdrowicielki (Healer)" jako bardziej opłacalnej, choćby z tego względu, że strategia ta zawodzi przy obronie powietrznej (Air Defense) wyższych poziomów. Lava Hound jest w stanie pomóc w utrzymaniu przy życiu uzdrowicielki (Healer) znacznie dłużej, dając Gigantom (Giants) wystarczająco dużo czasu aby oczyścić ścieżkę, z zadającej uszkodzenia obronie wroga.
  • Strategia obrony
    • Dobrym pomysłem jest rozpraszanie swojej obrony powietrznej. Zmusza to atakujących do utrzymania swoich jednostek powietrznych w pobliżu Lava Hound do ich obrony, dzięki czemu wykorzystanie bomb powietrznych (Air Bombs) i wież czarowników (Wizard Towers) jest bardziej skuteczne. Tak jak naprowadzane miny powietrzne (Seeking Air Mines) i bomby powietrzne (Air Bombs) w pobliżu.
    • Ich słabością są naprowadzane bomby powietrzne (Seeking Air Mines), które robią znaczne szkody wśród jednostek powietrznych.
    • Należy pamiętać o co najmniej jednej wieży Inferno (Inferno Tower), która z łatwością niszczy Lava Hound.
    • Lava Hound nie jest zbyt dobrą jednostką w zamku (Clan Castle), która wymaga piątego poziomu tej budowli. Powodują również mało zniszczeń. Jednak mogą być używane do utrzymywania atakujących na dystans z uwagi na to, że mogą przejąć dużą ilość obrażeń.
    • Lava Hound w zamku (Clan Castle) są najbardziej skuteczne przeciwko nalotom z powietrza, przede wszystkim masowych nalotów smokami (Dragons), pod warunkiem, że masz wystarczająco dużo miejsca w zamku (Clan Castle) i obronę powietrzną (Air Defense) na wysokim poziomie. Lava Hound wykorzystuje swoją umiejętność do przekształcania w Lava Pups. Mimo tego, że są słabe, powstałe Lava Pups są rozproszone, więc na pewien czas mogą odwrócić uwagę smoków (Dragons), dając szansę obronie powietrznej (Air Defense) zniszczyć je.

  • Różnice w wyglądzie przy ulepszaniu
    • Na poziomie 1 i 2, Lava Hound posiada niewielką ilość lawy pod skórą.
    • Na poziomie 3, kolce na ich grzbiecie pokrywają się lawą. Ich oczy są jednocześnie większe i bardziej czerwone. Lawa na ramionach znika a skrzydła stają się większe.

  • Ciekawostki
    • Jednostki Lava Hound zostały dodane przy aktualizacji 16 września 2014 roku.
    • Obraz zapowiadający jednostkę Lava Hound przedstawia jej głowę, z napisem "Wyczuwam fajerwerki..."
    • Przy maksymalnie ulepszonych obozach (Army Camp) można mieć maksymalnie 8 jednostek Lava Hound. Liczba ta może być zwiększona do 9, jeżeli doliczy się 1 jednostkę, która zmieści się w zamku (Clan Castle) na poziomie 5 lub wyższym.
    • Jeśli masz jednostkę Lava Hound w zamku (Clan Castle), która zamieni się podczas obrony w Lava Pup, to zamieni się z powrotem w Lava Hound jeśli przetrwa.
    • Lava Hound wykazuje duże podobieństwo do Lava Dragon, z popularnej na systemy iOS gry - DragonVale.
    • Lava Hound jest często porównywany do Golema ze względu na podobne statystyki i koncepcję (np. po zniszczeniu, mini jednostki kontynuują walkę).
    • Jeśli klikniesz na obóz wojskowy (Army Camp), Lava Hound odwraca się od ekranu.
    • Niektórzy mówią, że Lava Hound jest następstwem Golema, Miniona lub ewentualnie Inferno Tower, z uwagi na podobieństwa związane z lawą.
    • Lava Hound poziomu 3 ma najwyższą wytrzymałość spośród wszystkich jednostek, jednakże ma niższy wskaźnik uszkodzeń na sekundę (DPS) w stosunku do zajmowanego miejsca (0,47) spośród wszystkich jednostek, nawet niższy od Golema poziomu 1 - wskaźnik 1,27 DPS w stosunku do zajmowanego miejsca.
    • Przy dokładniejszym obejrzeniu, Lava Hound wygląda jak Minion, przy czym wysmarowany jest lawą, jest bardziej napompowany i ociężały.
    • Lava Hound Zabiera większość miejsca w obozie wojskowym (Army Camp)spośród wszystkich jednostek, razem z Golemem (30 oczek).
    • Lava Hound jest obecnie ostatnią jednostką dostępną w mrocznych barakach (Dark Barracks).
    • Lava Hound jest jedyną jednostką, która nie ma cienia w obozie (Army Camp).
Preferowany cel Rodzaj ataku Zajmowane miejsce Czas szkolenia Szybkość poruszania Szybkość ataku Wymagany poziom Dark Barracks Zasięg
Air Defense Ziemia i powietrze 30 45 min 20 2s 6 1 pole
Poziom Uszkodzeń na sekundę (DPS) Uszkodzeń na atak Ilość wytworzonych Lava Pup (po śmierci) Wytrzymałość Koszt szkolenia Dark elixir Koszt ulepszenia Dark elixir Wymagany poziom Laboratorium Czas ulepszania
1 10 20 8 5,700 390 N/A N/A N/A
2 12 24 10 6,200 450 60,000 7 10 dni
3 14 28 12 6,700 510 70,000 8 12 dni

Dla dodatkowych statystyk i informacji, zobacz stronę Kalkulator jednostek.

Upgrade Progression
Armia Głównej Bazy
Jednostki BarbarzyńcaŁuczniczkaGigantGoblinWall BreakerBalonCzarodziejHealerSmokP.E.K.K.ABaby DragonMinerElectro Dragon
Jednostki Dark Elixir MinionHog RiderValkyrieGolem (Golemite) • Witch (Skeleton) • Lava Hound (Lava Pup) • BowlerIce Golem
Herosi Król barbarzyńcówKrólowa ŁuczniczekGrand Warden
Mikstury Lightning SpellHealing SpellRage SpellJump SpellFreeze SpellClone Spell
Mikstury Dark Elixir Poison SpellEarthquake SpellHaste SpellSkeleton SpellBat Spell
Maszyny Oblężnicze Wall WreckerBattle BlimpStone Slammer